dimarts, 24 de maig del 2016

skating


Hola hola ! el meu estimat rossinyolet, el primer dia que vam quedar em va dir un seguit de coses que li agradaria fer durant el projecte i una de les coses que em va dir era anar a patinar sobre gel, ja que mai havia vist neu i tampoc havia patinat sobre gel. Va ser una gran oportunitat per fer una de les coses que més m’agraden i...així ho vam fer! Va ser complicat trobar un dia que als dos ens anés bé, però al final ho vam aconseguir! El dissabte 16 d’abril, vam anar a l’SKATING de Barcelona!! Feia moltíssims anys que jo no hi anava...i buf ! quins records ! va estar molt divertit i també molt cansat ! però ....bé, us explicaré una mica el transcurs del dia.

Vam quedar a les 12 a casa seva i vam marxar amb la furgoneta (aprofitant que teníem taxista propi, la meva parella ) primer de tot vam anar a Mataró que és la ciutat on m’he criat i també i viuen els meus pares i germans. Vaig presentar a en Bryan als meus pares, ja que tenien moltes ganes de conèixer-lo i després de les presentacions, vam anar al bar del costat a prendre un refresc, com que ja eren les dues de la tarda, ens va entrar una mica de gana i vam anar a dinar al McDonald’s del centre comercial Mataró parc. En Bryan es va quedar impressionat amb el centre comercial, deia que no té res a veure amb l’espai Gironès.

Xino xano...direcció Barcelona...encara no són les 16:00 i no podem entrar ! anem a passejar! Desprès de caminar ja estàvem preparats per entrar a l’skating! Vam patinar molt ! sense parar, ens vam tirar boles de neu...ens vam perseguir...fins que ja no ens aguantàvem de peu ( quin mal que feien els turmells) bé...ja són les 19 de la tarda, és hora de tornar, ens queda un camí llarg....i pel camí de tant cansat que estava el meu rossinyolet, es va quedar dormit al cotxe.

i..fins aquí el dia de l’skating !



fotosss, allà van!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada