divendres, 27 de novembre del 2015

Primer contacte i primeres impressions!

Hola a tothom! 

Aquest és el nostre Bloc on anirem posant totes les nostres experiències!

Presento qui som. Jo Sóc l'Anna, estudiant d'Educació Social a la Universitat de Girona i el meu rossinyolet és en Bryan, un nen d'Hondures de dotze anys. El passat 19 de Novembre vam tenir el primer contacte durant l'acte de benvinguda i per part meva va ser una trobada molt emocionant i intensa(se'm va caure la llagrimeta).
Aquell mateix dia vaig conèixer a la seva mare, una persona encantadora amb moltes ganes de poder compartir i implicar-se amb nosaltres en aquesta gran experiència. Va quedar-me una molt bona impressió d'aquesta magnífica família i personalment tenia moltíssimes ganes d'endinsar-me en aquest projecte.

Durant tota la setmana següent vam estar parlant per tal de concretar el gran dia i per fi avui dia 27 de Novembre(després d'uns quants entrebancs per tema d'estudis) hem pogut tenir el segon contacte tan esperat per part dels dos! Ha sigut una trobada perfecte! Ens hem trobat a la seva escola i seguidament hem anat a berenar. Hem parlat i posat en comú moltíssimes coses i també tot el que ens agradaria poder fer durant el projecte. Per tan li he proposat fer una "pluja d'idees" i així conèixer-lo un xic més.
Al mig d'aquesta coneixença, m'ha preguntat pel meu gos "Jare" (ja que dies anteriors li havia comentat que tenia un gosset)i el que he fet és trucar a la meva parella per que me'l portés, dit i fet.
Hem anat a passejar en Jare i hem estat jugant amb ell. Ha sigut molt bonic! 
S'ha començat a fer tard i l'he acompanyat a casa seva. Quan estàvem al portal m'ha convidat a pujar a dalt amb la seva mare. Una vegada a dalt, li hem explicat com ens ha anat. 

I bé, fins aquí la presentació del Bloc i la nostra trobada! D'aquí a uns dies publicarem una altra entrada i us posarem al dia! 
Pd: podria estar explicant moltes coses més i exposar les meves sensacions tan positives, però no acabaria fins demà! Així que.... Fins al pròxim dia! 

Gràcies per fer possible aquesta gran experiència. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada