divendres, 12 de febrer del 2016

rico, rico y con fundamento

Bona tarda!! després d'entrebancs i mals entesos, el meu rossinyolet i jo vam quedar per segona vegada uns dies abans de les vacances de nadal.
El vaig anar a buscar a les 16:30 a l'escola i vam anar a passejar una estona el meu gos i seguidament li vaig proposar d'anar a casa meva a fer el berenar.
El dia anterior de quedar amb en Bryan, vaig anar a comprar masa per poder fer una trena de xocolata. I això és el que vam fer, ens vam posar mans a la massa. Ell semblava un gran flequer, li va quedar molt bé la trena (cosa que a mi no) i...uns minuts al forn...PIIIP ja està! el nostre berenar està a punt per poder-lo degustar. Després, ell em va demanar veure una pel·lícula i així ho vam fer.
m'agradaria poder penjar la fotografia que ens vam fer menjant el berenar, però se'm va trencar el mòbil i m'ha estat impossible recuperar-les. en el cas que les pugui recuperar, les penjo d'immediat!!

bé ! fins aquí la meva entrada en el blog!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada