dijous, 18 de febrer del 2016

Anem al cinema!


Hola bona tarda!! Avui us explicaré el que vam fer el dia 3 de febrer el meu rossinyolet i jo. Ell em va proposar d’anar al cinema a veure Alvin y las ardillas, doncs, com cada vegada que hem quedat, el vaig anar a buscar amb moto a l’escola i vam anar a l’espai Gironès a veure aquesta pel·lícula. Com que la sessió no començava fins a les 18:20, vam anar a comprar l’entrada del cinema i també vam estar rondant pel centre comercial entrant a botigues de videojocs i joguines. M’entres tant, anàvem passejant, ens explicàvem històries i vivències que havíem viscut a les nostres ciutats. Eren les 5 de la tarda i ens va entrar una mica de gana i vam anar al McDonald’s a menjar un gelat i una hamburguesa. De sobte vam veure que s’acostaven uns núvols i vam decidir anar a casa meva a buscar la furgoneta per tal de no mullar-nos després. Sort que vam decidir prendre aquesta decisió perquè va començar a ploure. Una vegada estàvem coberts a dins del cotxe vam tornar cap a l’espai i vam arribar just a l’inici de la pel·lícula! Tot i així, ens va donar temps de comprar unes crispetes dolces i un refresc!  Pels pèls!




Durant la pel·lícula, no vam parar de riure, va ser molt divertida! I va arribar al final i...click!!! foto! Aquí us deixo la fotografia amb el meu estimat rossinyolet!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada