dilluns, 22 de febrer del 2016

Un camí amb mil i una histories!


El divendres 12 de febrer, a les 17:00, el meu rossinyolet em va trucar per veure si podríem quedar, jo li vaig dir que estava fent un treball en grup de la universitat i quan acabés el trucaria per veure’ns.  Li vaig preguntar què voldria fer i em va dir que volia anar a caminar. Em vaig quedar al·lucinada! Li vaig dir que era una molt bona opció!

Quan vaig acabar de fer el treball eren les 19 h i el vaig anar buscar amb moto a casa seu. Li vaig dir que li ensenyaria el recorregut que faig cada nit amb el meu gos i la meva parella. I així va ser, ens vam posar en marxa. Vam agafar el meu gos, el de la meva veïna i vam anar caminar (inclús la meva parella). Al ser fosc, vam poder gaudir del passeig tot il·luminat; vàrem passar per la Catedral i ens vam dirigir per tots els jardins que ens envolten. Cada vegada que trobàvem un cartell vermell a la porta dels jardins, dedicàvem 1 minut que en Bryan desxifres els números romans que apareixen per tal de veure de quin segle és.  

El meu rossinyolet mai havia vist la Catedral i els Jardins de nit, amb tota la il·luminació corresponent i li va agradar molt. Vàrem anar al mirador per veure tot Girona i vam fer tot el recorregut de la muralla! Va ser impressionant, ens ho vam passar molt bé i per tenir un petit record, ens vam fer una fotografia a la Muralla.


Després de tant caminar vam anar a petar a Plaça Catalunya i com que eren les 20:30 el que vàrem decidir és anar a comprar el sopar. Així que ens vam dirigir al supermercat i m’entres anàvem, la meva parella li va començar a explicar com estaven fetes les construccions de fa cents d’anys.

Quan vam arribar al "super", vàrem comprar unes hamburgueses boníssimes i uns postres (que en Bryan va triar).

Camina, que caminaràs! Ja hem arribat a casa meva i m’entres tant la meva parella feia el sopar, en Bryan i jo vam estar jugant al Guitar Hero! Són les 22:00! Hora d’anar a dormir!





Compta que comptaràs, aquesta història ja s’ha acabat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada